به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

بی نهایت خوشحالم

الان خوشحالم


خیلی خوشحال


خیلی خیلی خیلی خوشحالم 


اینو میفهمین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز...

هنوز آسمان آبیست

هنوز خورشید میتابد

هنوز مهتاب شبها برایم میخواند

هنوز ستاره ها چشمک میزنند

و هنوز نوازش های گرم خدارا احساس میکنم


پس هنوز زندگی پابرجاست


با گلها میخندم

با کودکان هم بازی میشوم

با قناری ها میخوانم

با پروانه ها پرواز میکنم

با سنجاقک ها میپرم

و با خدا زندگی میکنم


پس هنوز زندگی برایم زیباست



خدایا ممنونم

ممنونم

ممنونم

ممنونم

ممنونم

ممنونم

ممونم


دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

رومینا

رومینا

رومینا


به نظرت بازنده شدی ؟؟؟



((بعضی اوقات نفس کشیدن برام سخت میشه))

همه جا

زنان خوب به بهشت میروندو زنان بد به همه جا




منظورش از همه جا کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روزگذری رومینا 4

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وقتی ...

چقدر حالمان بد میشود وقتی از شخصی حالمان بد میشود


نــــــــــــــــــــــــــــــــه ؟؟؟؟

18+

18+

.

..

...

....

.....

......

.......

.........

.......

.....

....

...

..

.

+19   +20  +21   +22

ادامه مطلب ...

روزگذری رومینا 3

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بعضی اوقات همه چیز سخت میشه



نمیدونم چیم به دخترای خراب میخوره که هرکسی یک چیزی بارم میکنه و میره

تو دنیای واقعی رو نمیگم

دارم از همین دنیا حرف میزنم 

اینکه بخوام با شماها انس بگیرمو درکتون کنم مثل اینکه خیلی سخته


نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ادامه مطلب ...