به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

شادی بی انتها

یک جورایی خسته شدم


خستگیمم میدونم از چیه


ای کاش میشد تو دنیایی برم که همه ی آدماش ...


درسته از تفاوت خوشم میاد

درسته عاشق اینم که با بقیه فرق داشته باشم


ولی الان دیگه خسته شدم


میخوام دنیایی برم که همه ادماش مثل خودم باشن


شاد

خندون

بدون غصه

بدون غم

بدون درگیری 




laughter is a smile that bursts





همیشه فکر میکردم دنیای مجازی با این همه تنوع میتونه همچین جایی رو برام بسازه که میخوام

ولی دیدم نه

کاملا در اشتباه بودم

اینجا ادماش بیشتر غصه دارن

بیشتر درد دارن

و 80 درصدشونم جنس درداشون یک شکله

ولی هم رنگ نیست


اینکه یا گرفتار عشق شدن و یا پای دوست داشتن وسطه 





Cool laughter



دیگه خسته شدم از این موضوع تکراری


خیلی خیلی خیلی تکراری


نمیدونم چرا این آدما دست بر نمیدارن

ولی شاید واقعا دست برداشتنی نیست و من دارم اشتباه میکنم




Laughter




ولی جالبه

هر روز صبح که چشمامو باز میکنم از خدا بابت یک چیزی تشکر میکنم

یک روز به خاطر خانوادم

یک روز به خاطر سلامتیم

یک روز به خاطر زندگی خوبم

و ...

خلاصه هر روز به خاطر یک چیزی


امروز که چشمامو باز کردم بی اراده یک جمله ای به زبونم اومد که خودمم ازش خندم گرفت

اینکه گفتم :


خدایا ممنونم که برای جبران کمبود احساساتم دنبال رابطه ی غیر قابل عقلی با هیچ پسری نیستم


حالا همچین جمله ای هم نگفتم اونم سر صبح

ولی جملم طوری بود که همچین معنی داشت




The Maker's Laughter



برام جالب بود که چرا یکدفعه این اومد به ذهنم

ولی خب بی ربطم نبود

شب قبلش داشتم رو تک تک دوستامو مشکلاتشون فکر میکردم

شاید همین باعث شده بود




Joshua, My Little Punkin



به هر حال خوشحالم

شادم

وشاید بیشتر شادیم و خوشحالیم برا همین باشه

اینکه دغدغه فکری هیچ کسی رو ندارم

آزادم

آزاده آزاد

خیلی آزاد




Lean on me




کاش یک روزی برسه که همه همین طوری باشن

شاده شاده شاد



Sunshine and Laughter


پ  ن  :  شاید چند روزی نیام نت ، خوشمم نمیاد دلیلشو بگم ولی دارم کم کم متنفر میشم





نظرات 5 + ارسال نظر
دلنویس... یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.hamdamehamishegi.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی که اومدی پیشم
کجا بودی تا حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سفر
خونه
مهمونی

همه جا جز تو دنیای مجازی

لطیفه یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام رومینا......
خواهری....
رومینام کجارفتی...؟
کجا منو تنها گذاشتی رفتی نامرد
این همه وقت دوریت بس نبود.....

الهی بگردمت لطیفه

من شرمندتم

تو ببخش

مثل اینکه باهامم قهری

جواب پیامکی که برات فرستادمو ندادی

حمید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://myarghavan.blogsky.com

سلام. خوبی؟
به نظرت من هم جزو اونایی هستم که از این مشکلا دارن؟

اونایی که میان وبلاگم وقتی آپ های غمگینمو میبینن میگن نبینم غمتو... عاشق شدی... و ...!!

البته تو دنیای مجازی حریم خصوصی بیشتر معنی داره! این ویژگیش به نظر من خوبه

آره اون دنیایی که ازش حرف میزنی خیلی خواستنیه

نظر تکراری و معروف (!) من اینه که نت جاییه که خوبه به شرطی که ازش درست استفاده بشه وگرنه افسرده کننده و صد البته خسته کننده س

من نمیشناسمت که بدونم جزو اینا هستی یا نه عزیزم

اینکه پست غمگین بزاریم به این معنا نیست که عاشق شدیم
یا اینکه قربون صدقه ی کسی بشیم به این معنا نیست که عاشق شدیم
یا اینکه کسی رو در حد مرگ دوست داشته باشیم به این معنی نیست که عاشق شدیم

آره باید ازش درست استفاده بشه
کیه که اینو تو گوش من فرو کنه

والا ....

میلاد 290 دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 12:27 ق.ظ http://lovegrief290.mihanblog.com

آدما توی نت درداشونو میگن ، چون یه جایی رو پیدا کردن که از دلشون حرف بزنن بدون اینکه کسی بخواد بازخواستشون کنه
دل آدما همیشه پره ، ولی کو گوش شنوا...

آره راست میگی

حق با شماست

اگر حرفی زدم که ناراحت بشی من عذر میخوام

رز دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://shosho.blogsky.com

سلام خانم خانوما به نت خوش اومد.. قلم خوبی داری واسه نوشتن.. من اگه دوست دارس توی نت دنبال وبلاگهایی باشی که بدور از غصه باشن من بهتون معرفی میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد