به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

لعنت بر تمام ایرانی هایی که وطن فروشن

http://www.fasleno.com/UserFiles/Image/volume39/iran.jpg

سر کلاس اقتصاد


استاد در مورد اقتصاد ایران صحبت میکرد

و با تمام وجود داشت از کشورمون تعریف میکرد 




یکی از دانشجو های مذکر کلاس : استاد گند بزنن به این ایران با این وضع اقتصادیش

استاد با تعجب : چرا؟!؟!؟

دانشجو : آخه اون سمندی که ما باید اینجا 17 میلیون بخریم تو هند ماشین خودمونو میفرشون 7 میلیون

استاد : پسرم وقتی از اقتصاد چیزی نمیدونی لطفا بی خودی قضاوت نکن ، تو از قانون و علم صادرات بی خبری پس وقتی درسشو یاد گرفتی اعتراض کن

همون دانشجو : چی استاد درسشو یاد گرفتی ، خب شما یادمون بده


استاد نیم ساعت تمام از علم صادرات گفت و کاملا روشنمون کرد


همون دانشجو : استاد ما که چیزی نفهمیدیم از حرفاتون ولی خاک بر سر ایران

یک دانشجو مذکر دیگر : ایران اصلا کشور خوبی برا زندگی نیست

یک دانشجوی مذکر دیگر : بله ، واقعا کشور خرابی ، خوش به حال افغان ها

یک دانشجوی مذکر دیگر : اون افغانی ها زیر پاشون تویوتاست ولی ما باید تولیدات آشغال این ایران خودرو سوار بشیم

یک دانشجوی مذکر دیگر : همون افغانی ها از ما باشرف تر زندگی میکنن

دانشجو مذکر اولی : ایران فقط بلده پول بدزده از مردمش و دولتش


واین موقع بود که رومینا داغ کرد و نتونست تحمل کنه


رومینا با فریاد : خفه شید وطن فروشای کثیف


استاد و تمام دانشجو ها با تعجب به رومینا نگاه میکنن


استاد : حالت خوبه خانوم ؟

رومینا : انتظار دارید خوب باشم وقتی آدمای بی غیرت و پستو میبینم

یکی از دانشجو های مذکر : منظورت چیه ؟

رومینا : منظورم با شما بی غیراتاست

یکی از دانشجوهای مذکر: مواظب حرف دهنت باش خانوم

رومینا : تو مواظب حرف دهنت باش ، درست حرف بزن تا من داغ نکنم وطن فروش بی غیرت

یکی ازدانشجو های مذکر : خودت بی غیرتی ....


رومینا از جاش بلند میشه و بدجور عصبانی

طوری که حتی حاضره بپره به جون اون پسره و تیکه تیکش کنه

توی اون موقعیت به هیچی فکر نمیکنه و از هیچی هم نمیترسه

حتی اگر اخراجش کنن


رومینا : چرا حرفتو قطع کردی ، ادامه بده بیینم چی میخواستی بگی بی غیرت ؟

استاد: بچه ها بس کنید

دانشجوی مذکر : چی چی بس کنیم ، همین طور داره توهین میکنه به ما استاد

رومینا : اگر من دارم به یک نفر یا چند نفر توهین میکنم بهتر از اینه که به یک ملت توهین کنم

استاد : من حقو میدم به این خانوم

یکی از دانشجو های پسر : چی چی حقو میدید به این خانوم است ، چون داره بی ادبانه صحبت میکنه

رومینا : تو با ادب صحبت کن تا منم صحبت کنم 


استاد : اسمت چیه خانوم؟

رومینا : رومینا استاد

استاد : رومینا جان بشین سرجات و آروم باش

رومینا : چشم استاد

استاد : آقایون شماهم بشینین سر جاتون


ده دقیقه میگذره و همه سکوت میکنن و استاد فقط به رومینا خیره شده


استاد رو به رومینا میکنه و میگه : حالا میتونی بلند بشی و دلیل عصبانیتتو بگی


رومینا بلند میشه و در حالی که بغض گلوشو میگیره تا نیم ساعت در مورد کشورش صحبت میکنه و با تمام وجود از همه میخواد که به کشورش احترام بزارن

خود رومینا احساس میکنه که حرفاش رو همه تاثیر گذاشته

حتی استادش


وقتی حرفای رومینا تموم میشه استاد کلاسو تموم میکنه

و میگه : دوست دارم تا هفته ی آینده به اتفاقات این جلسه فکر کنید و بعد در موردش بحث کنیم، ممنونم بچه ها




در اخر :


وقتی کلاس تموم میشه

دانشجو های مذکر میان پیش رومینا


- عذر میخوایم خانوم ... ، حق با شماست نباید در مورد کشورمون این طوری صحبت میکردیم

- مهم نیست ، بی غیرتی اکثر ادمای ایرانی به من ثابت شده

- هنوزم فکر میکنید ما بی غیرتیم

- آره

- چرا ؟

- بنا به دلایلی ، خدانگهدار



تو سالن دانشگاه نشستم و دارم به اتفاق ها و حرفای توی کلاس فکر میکنم

ناگهان نگهبان دانشگاه به سمتم میاد و یک پاکت بهم میده و میگه از طرف استاد اقتصادتون

پاکتو باز میکنم و میبنم توش نوشته :


باعث افتخارمه وقتی قراره به دانشجوی با غیرتی مثل شما درس بدم

امروز کاری کردی که با تمام وجود به یکی از دانشجوهام افتخار کنم و با اشتیاق به سر کلاس های درسم برم


ممنونم خانوم رومینا



لبخند میزنم و به اطرافم نگاهی میکنم

میبینم از پشت شیشه ی دفتر دانشگاه داره بهم نگاه میکنه و چشمک میزنه

ومن فقط لبخند میزنم




متنفرم از آدمای وطن فروش

چه اونایی که فقط حرفشو میزنن

چه اونایی که به این وطن فروشی عمل میکنن


ایران بازم ایرانه

هرچی باشه بازم ایران

کشوری که عاشقشم

کشوری که با تمام وجود دوستش دارم

کشوری که هرچی باشه بازم قبولش دارم 



پ ن 1 : اونایی که عضو بلاگفا هستن نمیتونم براشون نظر بزارم ، آخه برام کد رمزشون نمیاد ، نمیدونم چی شده باز وبلاگای بلاگفا قاط زده ولی منتظر میمونم تا درست بشه و براتون نظر بزارم


پ ن 2 : هفته ی دیگه هم بازم اگر کسی بخواد به کشورم توهین کنه جلوش وای میستم و همون طوری که اون توهین میکنه منم بهش توهین میکنم

وبه این اعتقاد دارم که جواب های هوی


پ ن 3 : این جریان به خانوادم نگفتم و نمیگم چون میدونم دعوام میکنن و طرفمو نمیگیرن

از شماها هم انتظار هیچ نظری رو ندارم

فقط التماس میکنم شماها دیگه به وطن خودتون احترام بزارید


پ ن 4 : دلم برای خیلی ها تنگ شده


پ ن 5 : امروز چهارمین روزه

نظرات 11 + ارسال نظر
شاید یه دوست شنبه 9 مهر 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

رومینا جون هیچ جا خونه ی آدم نمیشه من فقط اینو میدونم راستی عزیزم آپ کردم خوشحال میشم ببینمت

الهی رومینا قربونت بشه

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم شنبه 9 مهر 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

خواهر رومینا بعضیا اصلا ارزش اینو ندارن که خودتو ناراحت کنی
راننده تاکسیم کارشناس اقتصادیه کاریم نمیشه کرد
ایران سر بلنده تــــــــــــــــــــــــــــا ابد
راستی چون همه اینا مذکر بودن مذکر خوبم پیدا میشه مثل برادر

میدونم ابراهیم جان
ایران مشکلات بزرگ و کوچیک خودشو داره
بیکاری هست و خیلی چیزای دیگه
ولی بازم ایران


من هیچ وقت ادمارو با هم یکی نمیکنم
من به این ایمان دارم که آدمای خیلی خیلی خیلی بهتر از اینا هم پیدا میشه
فقط بد شانسی منه با این همکلاسی های خولو چلم باید ساعتای کلاسامو سر کنم

نکرت شنبه 9 مهر 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.alode.blogsky.com

سلام رومینا
ما هم ایرانو دوس داریم
چو ایران نباشد تن من مباد
اما ما ایران و اینجوری نمیخواهیم .
نمیدونم شاید هنوز چیزی از الطاف اقایان نصیبت نشده . اما تا دلت بخواد مردمش دارن چوب یه سری سود جو و بی سواد و هیچی ندار رو میخورن که عطای کشور نازنینشو به لقاش بخشیدن.
اگه میتونستم برم . با این شرایط حتی ۱ لحظه هم نمیموندم . چون نمیتونیم به ایده الش برسونیم .
ایده ال نخاستیم
ظالمانه اشو هم نمیخواهیم!!
خیلی حرفا دارم .
حتی در مورد استادت
اما زیپ دهنمو میبندم و ساکت میمونم. بهم اسرار نکن که بگم .
دوستیمون با ارزش تره!
فقط به جای داداش کوچیک میگم یکم واقع نگرانه تر به مسائل بنگر ( عجب جمله خفنی گفتما )
فدای تو

ممنون از نظرت عزیزم

مشکل ماها اینه که همیشه وقتی حرف از ایران میزنن دنبال بدی هاش میریم
هیچ وقت به خوبی هاش فکر نمیکنیم

منم این رنگهای تیره ای رو که تو کشورمون ریخته میبینم عزیزم
چشمامم روش نمیبندم که بگم بیخیال میشم
نه
ولی سعی میکنم به چیزای قشنگشم نگاه کنم
اونم اینکه خوب نگاه کنم

بعدشم هم میخوای فرار کنی هم میخوای ایران خوب بشه ؟؟
عجب شیطون زرنگی هستی تو

نه شوخی کردم
ادمایی مثل منو خیلی های دیگه از خداشون که شماها برین و با مدرک عالی برگردینو برای کشورتون افتخار جمع کنید

خیلی دوست داشتم حرفاتو بشنوم
ولی اگر میخوای نگو
قرار نیست اینجا عقاید همو به هم تلقین کنیم
هرکسی افکار خودشو داره

من فقط از این عصبی میشم که به کشورم توهین میکنن
واگر نه با عقاید و طرز فکرای ادما هیچ مشکلی ندارم
و اصلا هم قصد ندارم عوضشون کنم


موفق باشی آقای دوست

در ضمن دعا میکنم زودتر خوب بشی

با اون حالتم زیاد بحث نکنی بهتره برات

عزیزمی داداشی

نگین شنبه 9 مهر 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ناراحت نشده باشیااااااااا من دلم خیلی پره
امیدورام یه روز شاهد ایران قدیم باشیم!

نه نفس رومینا
اصلا ناراحت نشدم از حرفات عزیزم
ولی نگین جونم شاید این چیزایی که به نظر تو عیب هست به نظر خیلی های دیگه خوب باشه

اینکه میگی ایران جایی که مرداش با دیدن موی زن تحریک میشن
خب به نظر من خیلی چیز خوبیه
به جنبه ی مثبتش نگاه کن
نمیدونم کتاب فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی رو خوندی یا نه
اگر نخوندی یک دور نگاش کن اون وقت منظور این حرفمو میفهمی عزیزم
چون من نمیدونم میتونم واضح برات توضیح بدم تا کاملا مطلع بشی یا نه

اگر میگی ادمی رو دید که برای نداشتن پول از ادامه تحصیل قطع امید کرده منم ادمایی رو دیدم که برا نداشتم پول خیلی چیزاشون فروختن
مثل شرافت یا حتی اعضای بدنشون

بدی ماها اینه که فکر میکنیم کشور خودمون از تمام کشورای دیگه بدترو افتضاح تره
فکر میکنیم خیلی بدبختیم
همیشه خودمون با کشورای بالاتر مقایسه میکنیم
نمیگم کار بدی میکنیم
نه برعکس این مقایسه خوبه تا باعث پیشرفتمون بشه
ولی خوبه کمی به پایین دستامونم نگاه کنیم

اگر میگی دلت از ادما پره
این ادما یعنی من
تو
اون
پس ما باید خوب باشیم تا خوبی ببینیم

من به این ایمان دارم که الان ایرانمونم خوبه و بهتر از اینم میشه
چون دارم آینده ای روشنو میبینم
البته اگر ماها هم دل باشیم

ایران قدیم هم انچنان تعریفی هم نداشته نگین جونم
علم اینقدر پیشرفت نکرده بود
وضع مالی مردم اینقدر خوب نبوده
آزادی نداشتیم تا این اندازه
و خیلی چیزای دیگه که بخوام توضیح بدم وقت میبره

خوبه همیشه سعی کنیم مثبت بین باشیم
و به زاویه های خوب نگاه کنیم

موفق باشی خانومم
عاشقتم

میلاد 290 شنبه 9 مهر 1390 ساعت 05:40 ب.ظ http://lovegrief290.mihanblog.com

سلام رومینا جون

شاید باورت نشه ولی وقتی داشتم پستت رو میخوندم موی تنم سیخ شده بود

واقعا بهت افتخار میکنم

باورم نمیشد هنوز آدمایی باشن که اینجور به ایران افتخار کنن و پشتیبانش باشن

مرسی رومینا جون واقعا کارت عالی بود

الهی رومینا قربون مهربونی های تو بشه پسر خوب

منم به تو افتخار میکنم داداشی

به همه ی ادمای ایرانی افتخار میکنم

میوسا شنبه 9 مهر 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

یه وقتهایی هست که این حکومت اونقدر به مردم فشار آورده که هر چی از دهنشون در میاد میگن...شاید بعضیهارو نباید بهشون گفت بی غیرت...واقعا داغونه جامعمون..

ممنون هستم ازت که کشورمون رو دوست داری و ازش دفاع میکنی و این باعث خوشحالیمه

اما خیلی خیلی دوست داشتم بدونم اون حرفهایی که زدی و باعث تاثیر شد چی بودن...میدونم همشو نمیتونی بگی اما اگه میشه برام یه چند خطیشو بگو..ممنونت میشم

موفق باشی

اون لحظه جوگیر شده بودم شدید
باورت میشه خودم یادم نمیاد چی گفتم ؟؟

ولی میدونم سعی کردم تا صحنه های خوب ایران بزارم جلوی چشماشون
تاریخ بزرگشو
خاک مقدسشو
ولی خیلی چیزای دیگه که میتونه بهمون خیلی امید بده

میسی عسیسی

اجادسا یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام خوبی؟

آره خوبم داداشی

دلم برات تنگ شده بود بی معرفت

نگین یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

به به چه قالب خشگلیییییییییی

میسی عسیسم

محسن یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

خیلی با این پستت حال کردم ناجور
کلاً توو خط وبلاگت نبودم ولی این یکی بد تحت تاثیر قرارم داد.
زنده باشی آبجی

با منی ؟ ...

میسی

مقداد دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

از عکس العملت تعجب کردم که یهو پریدی اونجوری! مطمئن باش من اگه بودم همچین کاری نمیکردم، واقعا عرق ملیتو نشون دادی به همه. مرسی، خیلی جالب بود واسم این داستان..
کاش من تو کلاس بودم و از نزدیک همه چیو میدیدم بازم دمت گرم

خداروشکر تو نبودی
چون اگر بودی از خنده منفجر میشدم

مقداد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

یعنی من انقدر خنده دارم؟!

ها ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد