به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

فرقش چیه ؟؟

فرق یک دختر چادری با دل کثیف

با یک دختر بی حجاب با دل تمیز


چــــــــــــــیــــــــــه ؟؟؟



پی نوشت : سوال احمقانه ی یک احمق

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

هر آدمی با دل کثیف بده چه چادری خانوم چه غیر چادری...اما اگر منظورتون از این سوال اینه که کسانی که چادر می زارن حتما دلشون کثیفه خیلی متاسفم،هر آدمی میتونه دلش بیمار باشه،بستگی به ظاهرش نداره باید به اخلاق و رفتارش توجه کرد،مطمئنم خودت هم افراد چادری دیدی که اخلاقشون رو ستایش کرده باشی همونطور که من دیدم.خیلی به ظاهر توجه نکن درباره چادری ها و چه غیر چادری ها و...اخلاق و منش و فکر انسان ها رو متوجه شو،بله.

...

یا منظور سوالمو نفهمیدی
یا کاملا از موضوع پرتی عزیز ...

حمید سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://myarghavan.blogsky.com

سلام رومینا جون
چطوری؟
اول از هر چیزی
خیلی خیلی خیلی ... معذرت می‌خوام
این چند وقته نتونستم سر بزنم
حالا هروقت اومدی یاهو توضیح می‌دم

خیلی خیلی شرمنده‌ام. ببخشید

عزیزمی تو نانازی

آرمین سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://loveblove-armin.com

سلام رومینا خانم



اینطور که معلومه سر شما خیلی شلوغه....نه من




من که تو پست زمستون واست کامنت گذاشتم ولی تو جواب ندادی....





بعد این آردسی که تو کامنت آخریه گذاشته بودی اندکی مشکل داشت هاااااااااااا




اول خوشحالم که خوشحالی و باس شیرینی هم بدی....



از یه طرف حاجیه خانم میشی و از طرف دیگه عمه....



و بعد هم بگم که تو همه ی قشر ها خوب و بد داریم





یکی با مانتو خیلی دلش و پاکه و معصومه ولی از اون طرف یکی دیگه چادر رو سپری واسه خودش قرار میده و خودشو زیر اون قایم میکنه و با اون هزار نوع کثافت کاری میکنه




به نظر من فقط به دل آدماست و به پوشش هیچ ریطی نداره و پوشش چیزی جز سلیقه و انتخاب نیس






خیلی حرف زدم.......................فعلا

سلام آرمین آقا

جواب ندادم ؟؟

اگر ندادم ببخشید حتما هواسم نبوده
چون خودم بی نهایت از نویسنده هایی که کامناتشون جواب نمیدن بدم میاد
الانم میرم ببینم اگر جوابتو ندادم برم بدم عزیزم
بازم عذر میخوام مهربون

من اگر عمه بشم قول شرف میدم به همتون شیرینی واقعی بدم
قول میدم
تو فقط دعا کن عمه ی بچه های سالمی بشم
بعدشم هنوز حرفشه
کوووووووووو تا به عملش برسه


در مورد نظرتم رو این پستم حرفی ندارم
کلا برا هرکسی که در این مورد نظر میزاره چیزی نمیگم
چون فکر میکنم دیدگاه ها با هم خیلی فرق داره
من فقط میخوام خواننده هامو بشناسم

موفق باشی آرمین جونی

حمید سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://myarghavan.blogsky.com

دختر بی حجاب با دل تمیز از چادری با دل کثیف بهتره… ولی بهترین نیست

طنین سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.tabetond.persianblog.ir

فرقش مثل فاحشه بودنه.....مثل اینکه همه فکر میکنن فقط زن ها میتونن فاحشه باشن....
اما نه....مهم نیست مرد باشی یا زن...همین که دل ندی و تن بدی ....فاحشه ای.....
این مدل تفسیر کردنه منه....

طنین سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.tabetond.persianblog.ir

خوشحالم که منو خوندی...و خوشحالم که ترسیدی....من مدت هاست که از ترس لرزیده ام.....
میدونی؟مهم اینه که روت اثر داشت ....وگرنه ترسی رو حس نمیکردی.....
فقط سعی کن با این ترس...حواستو جمع کنی....دنیا بدتر از اونچیزیه که من گفتم.....شاد باشی دوست من.

بازم بهم سر بزن....منتظر حضور همیشگیت می مونم

سعی میکنم دوست من
سعی که نه
همه ی تلاشمو میکنم که مراقب خودم باشم

تو هم همیشه شادو خندونو سالم باشی

حتما عزیزی

میوسا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

فرقش اینه که یه زنه چادری با دله کثیف تو جامعه ما میتونه با چادرش لاپوشونی کنه و ظاهر سازی کنه تا دله کثیفشو بپوشونه و کسی که واسه اولین بر ببینتش میگه چه زنه خوبیه...

اما یه دختر بی حجاب با دله تمیز رو اگر کسی برایه اولین بار ببینه میگه حتما فاحشست و حرف پشته سرش خیلی زیاده اما کسایی که کمی شعور داشته باشن میگن دمش گرم..

در کل من دختر بی حجاب اما با دله تمیز رو ۱۰۰ برابر چادری با دله کثیف ترجیح میدم

مصطفی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://santorini.blogsky.com

اونی که چادر نداره و دلش تمیزه همون کسیه که باید بهش احترام گذاشته بشه! هر چند خو تو مرام ما کلا احترام به خانما هست.
آخه یکی دو روز نیس صحبت صد ها ساله که احترام گذاشتن به زن ارزش داره!

ولی اونی که چادریه مثل همون پسریه که ریش داره با یقه ی بسته و جفتشون پول مردم میره تو جیبشون حال آن که گناهاشون قابل شمارش نیست!

شاید یه دوست سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

نمیدونم چی بگم.. فرق آدما به آدمیتشونه.. یه عده از چادریا گیر به ناپاکی دل بی حجاب میدن و بی حجابا گیر به کثیفی دل چادریا.. نمیدونم کی میخوایم به این نتیجه برسیم که قبل از شناخت آدما قضاوت نادرست نداشته باشیم.. پوشش هرکسم به خودش ربط داره.. کلا خیلی مسخره ست به رخت و لباس هم گیر میدیم.. خوبه نمیدونستم چی بگم که اینقدر حرف زدم

منتظر سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://nasimevesal90.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوش حال میشم به وب منم سربزنید .
آخرین آپم چند تا سوال داره ک دوس دارم شما هم پاسخ بدید و خوب میشه اگر به دوستانتونم بگید که بیان و پاسخی به سوالات بدن . فقط لطفا به دوستاتون خبرشو بدید . ممنون
التماس دعا
یا حق

میام ولی به دوستام نمیگم که بیان

بســـــــــــــــــوز


کامنتت یکم جنبه ی تبلیغ نداشت ؟؟؟

کجا دنبالت بگردم سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://bivafa-tanha.blogfa.com/

عزیزمی

تبریک میگم گرچه بهم شیرینی نمیدی

امید وارم بهترین لذتت رو با ماشینت ببری


ارزوم میکنم ماشینت پرادو باشه
موفق باشی یاعلی

ممنون عزیزم

پــــــــــــــــــرادووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!


جـــــــــک گفتی خفن

من اگر پرادو داشتم اینجا نبودم عزیزم

تو خیابون ریس داشتم با بچه کارخونه دارای مشهد ویراژ میدادم

فکر کنم واسه همینه که خدا بهم پرادو نمیده دیگه

زیبایی چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام
اول از همه پرت یعنی چی خانوم؟یا نفهمیدی؟ادب رو در هر شرایطی رعایت کن.شما انتظار داری همه بیان اینجا بگن به به چه وبلاگ زیبایی؟
این پست وبلاگتون مستقیم این حس رو به آدم میده،تا یک چادری دیدی به ظاهرش توجه نکن،احتمالا دلش بیماره و عقده داره و...اما زندگی توی محیط شهر مشهده که این سوال رو به ذهنتون آورده،که من هم توی سفرام به این شهر ظاهرپسندی و بی اعتنایی به باطن رو هم در مورد آقایون و هم در مورد خانوم ها دیدم،من دیدم که در شهر مشهد روی دیوارهاش با نوشته هایی زنان رو فقط به پوشش چادر تشویق میکنن،و مردم اکثرا به اجبار و تحت شرایط فرهنگی شهر مشهد چادر می زارن و پشتش ممکنه یک روان و قلب و فکر پاک نباشه،و ممکن هم هست باشه،اما این مربوط به فرهنگ شهر شماست که بازخوردش این سوال شده.
اما من دختری از تهران رو می شناسم که در پیش دانشگاهی خودش تصمیم گرفت چادر بزاره،قبلش به یک قلب و فکر و اخلاق فوق العاده پاک و انسانی رسیده بود و بعد احساس کرد این پوشش رو دوست داره و انتخاب کرد و من هیچ چادری و غیر چادری و هیچ انسانی تا بحال ندیدم که مثل اون دختر انسان و با شرافت باشه،نه به خاط چادرش،به خاطر رفتار و منش و انسانیتش،و همین چادرش رو هم برای من مقدس کرده،من از بهترین دوستم که بهش ایمان دارم دفاع کردم خانوم رومینا،پس سعی کن جوری بنویسی که به بسیاری از چادری های با شرافت و پاکی که در جامعه زندگی می کنن نگاه بد نکنن و بی احترامی نکنن،نسبت به نوشته هات و تاثیرشون مسئولیت پذیر باش.
یه نمونه از نظرات وبلاگت رو ببین :
ولی اونی که چادریه مثل همون پسریه که ریش داره با یقه ی بسته و جفتشون پول مردم میره تو جیبشون حال آن که گناهاشون قابل شمارش نیست!
منم مطمئنا با همچین آدمایی که توی نظر بالا کاربر محترم ازش مثال زدن مخالفم اما اونایی که پول مردم میره تو جیبشون همه چادری هستن؟یا ریش دارن؟اصلا بستگی به ظاهرشون داره؟
(اینم دوست دارم بگم شعر کنار وبلاگت شعر قشنگیه)

سلام عزیزم

اول اینکه وقتی بهت گفتم پرتی واسه این بود که منو تو اون نظرت مخاطب حرفات قرار داده بودی
انگار من این سوالو از شماها پرسیده بودم

اگر توجه کرده باشی در پی نوشت این پستم نوشتم :
سوال احمقانه ی یک احمق

وقتی اون ادم از من این سوالو پرسید من حتی جوابشو ندادم
فقط بهش گفتم :جواب ابلهان خاموشیت و وقتی تو اینقدر احمق و ابله هستی که همچین سوالی از من میپرسی من چی باید بهت بگم

بعد اومدم سوالشو توی وبلاگم مطرح کردم
که ببینم خواننده هام چه جوابی میدن
که دیدم نه بابا
همه مثل من فکر نمیکنن
فکرا متفاوته
عقایدا با هم فرق داره
دیدگاه ها بی نهایت فرق داره
برا همین در جواب همه ی کسایی که به این پست کامنت دادم سکوت کردم
چون دوست نداشتم یک لحظه فکر کنن دارم به عقایدشون توهین میکنم

اگر به شما هم گفتم پرتی
واسه این بود که اولین نظر دهنده بودی و فکر کردم فقط شمایی که مثل من فکر نمیکنی
ولی وقتی نظر بقیه رو دیدم
متوجه شدم همه دارن متفاوت فکر میکنن
و از این بابات من از شما عذر میخوام
و جوابی هم که تو اون کامنت دادم حتما پاکش میکنم

و اینکه شما به ادم های شهر ها توهین میکنید اصلا کار درستی نیست
اگر چندتا آدم بد به تورتون خورده به این معنی نیست که حتما همه ی مشهدی ها بدن

شما یک جواب داری
منم یک جواب دارم
شما یک دیدگاه داری
منم یک دیدگاه دارم
وقرار نیست که چون فکر میکنیم عقاید و دیدگاه خودمون درسته با توهین به ادمهایی مقیم هر شهری حرف خودمون به کرسی بنشونیم

اون خانومی هم که شده الگوی شما و ازش تعریف میکنی رو هم ستایش میکنم
ولی من قصد توهین به ادمای چادری رو نداشتم
چون بیشتر دوستای خودم
خانواده ی مادریم
و خیلی ادمای دیگه ای که میشناسمشون چادری هستن

اگر شما بخوای به قصد توهین برداشت کنی
پس باید به خیلی چیزای دیگه اعتراض کنی

در مورد اون کسی هم که گفتی همچین نظری داده به خودش مربوطه
نه به شما ربط داره و نه به من
این دیدگاه خودشه
عقیده ی خودشه
چیزی که فکر میکنه
دوستم داره اینطوری فکر کنه
به منو شما هم هیچ ربطی نداره

من اینجا دوست دارم با طرز فکر خواننده هام آشنا بشم
نه اینکه باهاشون دعوا کنمک که تو اشتباه فکر میکنی
هرکسی عقاید خودشو داره و باید برامون قابل احترام باشه

مثل شما که عقیدت کاملا برام قابل احترامه
و رو حرفاتون حرف نمیزنم و ازتون شکایت نمیمکنم که اشتباه فکر میکنید
بلکه اینقدر صحبتاتون برام قابل احترام هست که تاییدش میکنم و مثل نظر دهنده های دیگه پاکش نمیکنم

در صورتی که به نظر من همتون دارید اشتباه فکر میکنید
همتون غرق شدین توی یک سوالی که یک احمق طرحش کرده
و کاملا صورت سوال اشتباهه

وقتی همون احمق این سوالو از من پرسید
بهش چیزی نگفتم
ولی میدونستم که این دوتا با هم هیچ فرقی ندارن
چون هر دوشون آدمن
چون هر دوشون از یک خاکن
چون اسم هردوشون انسان
با خودم گفتم سوالش صد در صد اشتباهه
چون هیچ ادمی با قلب کثیف پیدا نمیشه
چون خدا از خودش تو وجود ما ادما دمیده
پس محاله که این جسم قلب کثیفی داشته باشه
اون ادم بده بده هم یک روزی میرسه که به خودش رجوع میکنه
و سعی میکنه ذات خودشو تصحیح کنه
توجه کن دارم میگم ذاتشو نه قلبشو
و این غیر ممکنه که ادمی با قلب کثیف داشته باشیم

ولی متاسفانه بیشتر خواننده های وبم حتی نخواستن به این فکر کنن که این سوالی که مطرح شده درست هست یا نه
بلکه فقط به این فکر کردن که جواب بدن و حتی به صورت سوال هم فکر نکردن

در هر صورت
من بازم به نظر همشون احترام گذاشتم
و هیچ وقت به خودم اجازه ندادم با توهین کردن به ادم های یک شهر یا یک کشور عقایدمو تلقینشون کنم

بازم میگم و تاکید میکنم
منم قصد توهین به هیچ کسی رو نداشتم
که اگر میداشتم اخرش نمینوشتم سوال احمقانه ی یک احمق
مینوشتم سوال شخصی رومینا

حتی من ازتونم نخواسته بودم که جواب بدید
فقط سوال یک احمقو مطرح کرده بودم

از شما هم ممنونم که وقت گذاشتید و اومدید خوندید و جواب دادید
خیلی خیلی خوشحالم کردی عزیزم

و خیلی خیلی ازت ممنونم مهربون



و بزار یک موضوع جالب رو هم برات بگم که شاید تعجب کنی
اینکه اون کسی که این سوالو ازم کرد خودش یک دختر بینهایت مذهبی و چادریه
هیچ کدوم از پسرای دانشگامون تا حالا صورتشو ندیدن
همیشه با پوشیه میاد تو دانشگاه و سرکلاس ظاهر میشه

چون ظاهری اینطوری داشت این سوالش برام عجیب و احمقانه بود



(در مورد شعر هم نظر لطفته عزیزم ولی بگم که مال خودم نیستم ، جایی خوندمش و خوشم اومد ازش و دیدم کمی به دیدگاهم شبیه ، گذاشتمش تو وبم )

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://enix.blogsky.com/

چی بپم والا
راستی تو کتمنت قبلی یادم رفت یه چیزیو
بهت تبریک میگم برای گواهینامه
برای مکه رفتنت التماس دعا داریم
ایشالله همیشه شادو سر بلند باشی خواهر

ممنون بابت تبریکت داداشی


خیلی خیلی ممنونم

اجادسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککه


خوشحالم که خوشحالی رومینا جان

می بینم که بیب کیفی

شاد و سبز باشی عزیزم

نکرت چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.alode.blogsky.com

فرق این دوتا که گفتی دقیقا برابر با فرق بین یه آقای ریشوی آبزیره کاهه که افکار ۳۰۰۰ میلیاردیداره . بایه جوون ریش تراشیده که پیراهنشو کرده تو شلوارش ولی واسه ۳۰۰۰ میلیارد کیسه ندوخته

گربه تنها چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

نمیدونم

زیبایی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
این اولین بار بود که وبلاگت رو می دیدم و فکر کردم که این سوال رو خودت مطرح کردی و فکر می کنم همه همین فکر رو بکنن حتی با دیدن پی نوشت.
من به هیچ وجه قصد بی احترامی به مردم مشهد(که یه بخش از این شهر آرامبخشترین جای دنیا برای منه) رو نداشتم فقط از فرهنگ عمومی این شهر گفتم که نمی پسندیدم اما اگر از حرفام بی احترامی به مردم مشهد برداشت می شه واقعا معذرت می خوام چون مطمئنا منظورم این بود که توی بیشتر محیط های به شدت مذهبی این امکان به فرد داده نمیشه که از خودسازی درون شروع کنه تا کم کم به ظاهر متعادل برسه،بلکه از اول خانواده و محیط اجتماع و...فرد رو به سمت ظاهر پسندی برای پسندیده شدن در اجتماع سوق می دن و متاسفانه ارزش های واقعی و انسانی فراموش می شن و همه چیز محدود می شه به یک پوسته ظاهری موجه،سوالی که اون دختر پرسید و تو در وبلاگت مطرحش کردی بازخورد زندگی توی همچین محیطیه.

درباره این بخشم که گفتی"در مورد اون کسی هم که گفتی همچین نظری داده به خودش مربوطه
نه به شما ربط داره و نه به من
این دیدگاه خودشه
عقیده ی خودشه
چیزی که فکر میکنه
دوستم داره اینطوری فکر کنه
به منو شما هم هیچ ربطی نداره"

باید بگم چرا هم به شما ربط داره هم به من،آره افکارش به خودش ربط داره و حتی خوبه که آزادی بیانش رو داشته باشه اما من وقتی می بینم با اون افکار داره به خیلی از آدم های شریفی که می شناسم بی احترامی میشه، باید حرف بزنم و سکوت نکنم،چون اثرات حرفش همه رو تحت تاثیر قرار می ده و ممکنه باعث بی احترامی و نگاه بد دیگران به یک قشری از جامعه بشه،خودت مگه این کارو نکردی؟توی کلاس چند نفر طبق افکار خودشون،آزادی بیانشون به کشورت بی احترامی کردن و درباره کشورشون جوری حرف زدن که هیچ بیگانه ای حرف نمی زنه،من اون حرکتت رو خیلی دوست دارم،اینکه تو مثل بقیه سکوت نکردی تا هر کسی هرجوری می خواد درست یا غلط فکر کنه و بعد اونو به زبون بیاره و بقیه ساکت باشن،چرا اون لحظه به خودت نگفتی خوب اون مختاره هر جوری می خواد فکر کنه؟به منو بقیه هیچ ربطی نداره؟چون فکر کردی به تو مربوطه،دوست دارم همین جا به خاطر اون حرکت ازت تشکر کنم،چون من هم همیشه دوست داشتم همه ی بچه ها و جوون های ایران عاشقانه و مثل صحبت کردن درباره عزیزشون درباره کشورشون صحبت کنن و ازش دفاع کنن.
دوستم من اصلا این ادعا رو ندارم که من حقم و حرف من حقه،اما...دوست دارم اگه لازم بود از حق دفاع کنم(نه از خودم)

(خوش بحالت که این روزها می تونی به حرم سر بزنی،چقدر دلم براش تنگ شده،سلام منو به امام رضا برسون و بهش بگو...)

سلام عزیزم

در مورد مشهد و ادماش
بله تا حدودی حق باشماست
و حرفاتون قبول دارم
و عذر میخوام اگر فکر کردم دارید به هم شهری هامون توهین میکنید
( حالا نه اینکه من خیلی مشهدی پرستم )
خداییش منم بعضی اوقات پشت مردمش حرف زدم

و اینکه در مورد جوابم که گفتم به ما ربطی نداره
منظورم این بود که اون داره این طوری فکر میکنه
و منم نمیتونم برم افکارشو عوض کنم
ولی آره شما راست میگی
بعضی اوقات که بعضی ها اشتباه میکنن باید بهشون بگیم

و در مورد تشکرتم ممنونم عزیزم
این نظر لطفه شماست

و اینکه اینو بگم خیلی خیلی خوشم اومده ازتون
اینو جدی میگم

و سوم اینکه من هر وقت میرم حرم از ته دل میخوام که هر کسی رو که دوست داره بیاد زیارتش کنن بطلبه
امیدوارم شماهم مهمونش بشید
هرچند که میدونم مهمون دل بزرگش هستید
ایشالا مهمون شهرشم بشید

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من که یه دختر بی حجاب با دل تمیز رو کاملا ترجیح میدم! ولی نه دیگه خیلی خیلی بی حجاب که اون خیلی خیلی بی حجاب هم نشون دهنده ی دل کثیفه!

فاطمه پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://hamnava.persianblog.ir

سلم خسته نباشی ؟
وبت خیلییییییی شاد و قشنگه موفق باشی
در مورد سوالت اگر خودت چادری هستی که باید جوابشو بدونی و اگر چادری نیستی و میخوای از خودت و امثالای خودت طرفداری کنی باید بگم اول بهتره بری کتاب فریب رو بخونی و دوم اینکه خداوند میگه من به بندم میگم همه چیز رو که من دستور دادم باید رعایت کنی بی چون و چرا و حجاب هم یکی از اونا هست بعضی خانمها خیلی ارایش غلیظ میکنن و بی چادر هستن و بعضی ها هم با چادر هر دوشون گناه میکنن ولی بعضی ها هم بی چادر هستن ولی موهاشون و بدنشون پوشیده هست یعنی مانتوشون گشاد و بلند هستش نه زیاد بلند چون اصلا توی این جامعه بلند معنی نمیده ولی درهمون حد گشاد و کمی بلند اگر اینطوری بودی میشه گفت دلت تمیزه البته از نظر ظاهری نه باطنی چون ادما که نمیتونن از دارون هم با خبر بشن ولی ظاهر ملاکی هستش برای حدساشون حالا تو از کدوما هستی از با حجابای بی حجاب یا از بی حجابای با حجاب یا از باحجابای با حجاب یا از بی حجابای بی حجاب ؟
دوستدارت فاطمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد