به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

بحث نی نی جوووونم :)



SmileySmiley

ســــــــــــــلام  مهربونای دنیای مجازی بغلبغلبغلبغل


خب بدون حرف اضافی بریم سر ماجراهای خوب و شیرین قلب قلب قلب



دیشب مهرداد و آرزو on  شده بودن

بعد با هم دیگه وب گذاشتیم که قیافه های همو ببینیم

این کار هر شبمونه

اینکه بعد از بفرمایید شام وب میزاریم تا همو ببینیم

حتی بعضی روزا تو آشپزخونه وب میزاریم تا ظهر ها که ناهار میخوریم همو ببینم

هم اونا ناهار میخورن هم ما 

بعد همدیگرو میبینیمو برا خودمون خوش میشیم

میدونم دیوووونیم نمیخواد بگید ولی دیوانگیمون از عشق زیاده نسبت به هم زبان زبان زبان

و اگر واقعا یکروز همو نبینیم روانی میشیم


خلاصه

دیشب مهرداد و آرزو گیر داده بودن که برا بچشون اسم انتخاب کنم قلبقلبقلبقلب


منکه همش خودمو میزدم  نیشخند نیشخند نیشخند

چون تا حرف نینی می آوردن مثل خر ذوق میکردمو جفتک میزدم

باورم نمیشد این همون مهرداد و آرزوی خودم باشن که یک زمانی ازبچه متنفر بودن


خندهخندهخنده


آرزو که میگه من هنوزم زیاد مایل نیستم بچه دار بشم

ولی فقط به خاطر شما و رومیناست قلب قلب قلب

چون واقعا ظلمه وقتی میبینم مریم شب و روز برا عمه شدن اینقدر اشک میریزه بعد ما بی اعتنا بشینیمو کاری نکنیم پلک  پلک  پلک 


خلاصه 

بهشون گفتم مگه قرار نبود اسموش رها بزارید


(قبلا تصمیم گرفتیم اسمشو رها بزاریم آخه گفتیم نمیدونیم بچه پسره یا دختر و رها یک اسم دو جنسه است یعنی هم برا پسراست هم برا دخترا ، آرزو هم قبول کرد گفت خوبه چون به اسم رومینا میاد ولی من زیاد موافق اسمش نبودم گفتم یک چیزی بزار به اسم خودتو مهرداد بیاد)


خلاصه حالا آرزو و مهرداد تصمیم گرفتن یک اسمی رو انتخاب کنن که با میم شروع میشه

تازه به حرف من رسیدن

آخه خودتون قضاوت کنید

بزارید اسم اسامی خانوادمونو بگم

تا خودتون قضاوت کنید که به صلاح نیست ازمیم انتخاب کنن


مسعود

مهری

مهرداد

مهران

مریم

میلاد


هممون با میم شروع میشیم

اسم مستعار خود آرزو هم مهتابه

پس دیگه تصمیم بر این شد که اسم با میم شروع بشه قلب   خجالت    زبان    ماچ


من همون دقیقه ی اول گفتم بزارید مهرزاد

ولی مگه گوش کردن ؟!؟!؟!؟!؟!؟! منتظرمنتظرمنتظرمنتظرمنتظرمنتظرمنتظر


میگن یک اسم دیگه نگران نگران نگران 


میگم:  (آرزو جان اسم شوهرتم با مهر شروع میشه (مهرداد)

پس بزار اسم پسرشم مثل خودش با مهر شروع بشه دیگه

بعدشم مهرداد یعنی زاده خورشید

مهرزاد یعنی داده خورشید

ببین چقدر به هم میان

بزارید مهرزاد

من عاشق اسم مهرزادم)



آقا یکی این وسط بدجور منو نگاه میکرد نیشخند نیشخند

بدجور منو نگاه میکرد نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند

بدجور منو نگاه میکرد نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند

که حد نداشت نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند


ولی منم به روی خودم نمیاوردم

و پافشاری میکردم که بزارن مهرزاد   قلب  قلب  قلب


خلاصه

من گفتم حالا هنوز که بچه نیومده

تازه عید میخواین بیایم مشهد

بعد که حامله شدین و عشقم به دنیا اومد باید تو تابستون باشه تا یونی نداشته باشم

بعد من میام پیشاتون تا

کنارش بخوابم قلب 

بغلش کنم بغل

دستای کوچیکشو ببوسم ماچ

حمامش کنم خجالت

باهاش بازی کنم چشمک

آروم نازش کنم لبخند 

باهاش زندگی کنم 


هرچند که اگر وسط دانشگاه به دنیا بیاد

به خدا به خاطرش ترک تحصیل میکنم تا فقط کنار عشقم باشم

الهی که عمش قربونش بشه

الهی عمش براش بمیره

الهی عمش براش پر پر بشه


             


بگذریم


خلاصه تا هفته ی دیگه بهم وقت دادن چارتا اسم پیدا کنمو براشون بفرستم

حالا کلی گشتم تا چندتا اسم دخترو پسر اصیل که از رگو ریشه ی پارسی باشه پیدا کردم

اونم اینکه با میم شروع بشه


هم نظر بدین کدوم قشنگتره

هم اینکه شما هم اگر اسم تک و قشنگ پیدا کردین بهم بگین البته با معنیش باشه لطفا

حتی شاید ایمیل خود مهرداد دادم تا براش بفرستین


خواهشا کمکم کنید قلب 

درک کنید چقدر شورو هیجان دارم که میخوام تا یک سال دیگه عمه بشم

فکرشو بکنید سال دیگه این موقع رومینا عمه شده


فکرشم اشک منو در میاره گریه  گریه  گریه 


الهی قربون اون دستو پای کوچولوش بشم

الهی بمیرم براش


مهرداد که میگه :  زلزله من فکر میکنم تو بچمون بخوری قهقهه     قهقهه     قهقهه    

از بس که هنوز نیومده بهش ابراز محبت میکنی


منم بهش میگم بعید نیست مهرداد جان

شاید واقعا از شدت عشقو علاقه قورتش دادمو خوردمش نیشخند نیشخند نیشخند



ولی یک چیزی ....


چقدر دوست داشتم من الان مامان میشدم نیشخند  نیشخند  


خیلی دوست دارم مامان سه تا نینی باشم قلب  قلب  قلب  قلب 

دوتا پسر دوقولو

یک دخمل نازو جیگیلو ماچ ماچ ماچ ماچ


(خاله مهتاب کارت ساخته شد ، بدو بیا نینی های رومیناتو جمع کن نیشخند نیشخند نیشخند )


حتی اسماشونم انتخاب کردم


اسم پسرامو میزارم :آترین و آتیلا ماچماچماچماچ


اسم دخملمم میزارم :  آتریسا بغلبغلبغل


نمیدونم چرا اسماشون با ( آ ) شروع میشه ولی خیلی اسماشون دوست دارم قلبقلب


بعدشم بهم نخندین که میگم پسر دوقولو منتظر منتظر

آخه به این ایمان دارم که پسرام دوقولو هستن بغلبغلبغل

باور کنید قلب قلب قلب


بگذریم

از بین اسما یکی رو انتخاب کنید تا من جوابو بهشون بدم


ممنونم


اسم پسرا


مهرنیا                  از نسل خورشید ، زیبا و درخشان

مهیاد                  یاد و خاطره ماه، دارای چهره ای زیبا چون ما

مهریاد                 یادگار خورشید ، مرکب از مهر و یاد

مهرسام                پسر خونگرم و مهربان 

ماتیار                    مادیار، کمک کننده به مادر ، یار مادر

مهند                  تکه ای از ماه ، اندکی از ماه

 

 

 

 اسم دخترا


مانیان           همچنین بی نظیر و بی همتا

مهیتا            زیبا و درخشان مانند ماه مرکب از مه(ماه)

مانیا            علاقه بسیار زیاد

ماتیسا          ماهتیسا ، در گویش مازندران ماه تنها

ماتینا           گل سرخ در گویش مازندرانی

مهدیسا         منسوب به مهدیس ، مانند ماه ، دختر زیبا

 


مهرزاد ‌: زاده خورشید

مهرداد : داده خورشید


جون من تفاهمو این دوتا اسمو ببنید





منتظر نظراتتون هستم

نظرات 19 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من از اسم دخترا که گفت مانیا و خیلی دوست دارم!
تازه اسم پسر هم مانی خشگله که

بیشتر رو اسم پسر تمرکز کن


منم گفتم مانی ولی اسم پرندشون گذاشتن مانی
میگن از اونجایی هم که پرندمون 60سال عمر میکنه و تا موقع تولد بچمون زنده میمونه ، نمیتونم اسم بچمون بزاریم مانی

حامد چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.hamedh.com

ملامینا هم اسم قشنگیه. نه معلومه اسم دختره نه پسر.

آره قشنگه

معنیش چیه ؟؟
اسمش پارسی اصیله ؟؟؟

مهرزاد چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://lovem.ir

سلام

منکه عاشق اسم مهرزادم

واقعا اسمه قشنگیه
میگم چرا قبول نکردن آخه

ولی معنای دیگه ایم داره

مهر: ۱ـ محبت
۲- خورشید
۳- ماه مهر

تو رو خدا ایهامو داری!

منکه نظرم مهرزاده




تا حالا اینقدر تعریف نکرده بودم از اسمم



برا این قبول نکردن که میگن آخه اسمش کمی سخته
یعنی تو دهن زیاد خوب نمیچرخه
اونا یک اسمی میخوان مثل

مانی نانی نونا نینا

یک اسم آسون که راحت بشه صداش کرد




منم نظرم مهرزاده

و تمام تلاشمو میکنم تا قبول کنن


میسی مهربون

شاید یه دوست چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام عزیزم حسابی درکت میکنم منم جوجه هامونو انقدر دوست دارم که تو بغلم میچلونمشون اونوقت اونا هم اشکشون در میاد.. هنوزم که هنوزه خواهر زاده بزرگه من که الان دبیرستانیه ازم فرار میکنه و ترس چلوندن تو وجودش مونده ناخوآگاه عقب عقب میره طفلی برا همین یه خورده کمتر جوجه هامونو بغل میکنم که ازم فراری نشن.. تجربه گفتم که مواظب باشی راستی اسم هلیا رو هم من برا جوجه مون انتخاب کردم.. سر فرصت منم دوتا اسم برات کامنت میذارم..
شاد باشی

محسن چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

میترا
محسن

ممنون عزیزم
ولی محسن اسم عربیه

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

سلام خواهر خوب هستید؟
من یه اسم خارج از لیست دارم ولی خودم دوسش دارم
"مهراد" معنیشم نمیدونم ولی اسم باحالیه
ایشالله بچه هاتم دو سه قلو شن هموونطوریم که دوست میداری

سلام نفسی
خوبی؟؟؟

مهراد اسم پسرخالمه عسیسم نمیشه بزاریم


ایشالا

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

راستی شرمنده دوباره کامنت دادم یه چیزی یادم رفت
اسم پسر مهساد قشنگه مثل ما قشنگه "ماه"
اسم دخترم مهدیسا قشنگه

شیدا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://hame-chi-hi-chi.blogfa.com

سلام

خوبی؟؟؟؟

اسمایی ک اولش مهره کلا قشنگه

مثل

مهرداد

مهرزاد

مهناز

مهراز

ممنون عشق رومینا

میوسا پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

این وب بازیتون چه باحاله...تا حالا ندیده بودم کسی این کارو بکنه...

ایشالا زود عمه بشی بیای اینجا تکنو بزنی:دی

من تو انتخاب اسم واقعا مشکل دارم و اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم...اما بزار رو فکر کنم بگم:دی

رومینا جان امیدوارم موفق بشی زود عمه بشی یا حتی مادر...

از دخترهایی که دوست دارن مادر بشن خیلی خوشم میاد و آدمهای مهربونی هستن و آینده خوبی واسه بچه هاشون هست من هم بچه خیلی دوست دارم اما دوست دارم ازدواج کردم یه ۲/۳سالی بعدش بچه دار بشم تا هم شرایط بهتری واسش درست کنم هم یه ذره از زندگیه ۲نفری ۴تا چیز بفهمیم تا بچه دار بشیم...هرچند که دوست دخترم اصلا طاقت نداه و میگه همون ساله اول:دی

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون بابت همه ی خوبی هات نانازی

منم امیدوارم



مهم اینه که باهاش خوشبخت بشی
بچه زیاد موضوع جدی نیست
موضوع اصلی خوشبختیه


چه دوست دخترت عجله داره

ی دختر سیگاری پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

منم رمز میخوام

نگین جمعه 22 مهر 1390 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

مهبد هم قشنگه ها ابهت خاصی داره!

مهرشاد هم به نظرم قشنگه

آخه من کلا اسمایی که با آ شروع میشه رو دوست دارم

رایان هم قشنگه! ولی با ر شروع میشه . معنیشم میشه متفکر و دانا

منم عاشق اسمایی هستم که با آ و ر شروع میشه

شیوا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.mylog-shiva.blogfa.com

سلام دختر یکی یدونه ی خودم

انقدر دلم برات تنگ شده بود که نگو ... اندازه ی مورچه شده بود

مرسی که به مامانی سر زدی عزیز دلم

قربونت برم من ، خودم باید داداشاتو دوباره از اول تربیت کنم ، اینجوری فایده نداره رو حرف مامانشون حرف مینن ، هر کاری هم که دلشون بخواد میکنن ، هر طوری هم که خواستن با مامانشون حرف میزنن مظلومم من این وسط ...

ولی اینا همه به کنار ، وقتی میام و تو رو میبینم کلی امید میگیرم و بهتر با اونا بحث میکنم بلاخره باید تربیت درست رو از خواهر کوچیکشون یاد بگیرن . من اگه تو رو نداشتم تا حالا از دست اون دو تا دق کرده بودم

عاشقتم خیلی زندگی من

عشقمی شیوا

منم عاشقتم مامانی

سلام داشتم وبگردی میکردم اتفاقی به وبتون بر خوردم خیلی خیلی وبتون قشنگه تبریک میگم.منم یه کلبه ی کوچولو دارم اما خوب دوستانه و پر از محبت.امروز کلی اب و جارو کردمش و برقش انداختم و منتظر حضور گرم شما.ببخشید که امکانات نداریم چای و شیرینی و میوه.اما خوب امیدوارم تاجایی که بتونم کاری کنم بهتون خوش بگذره اگه با لینک موافقید خبرم کنید و منو باعنوان وبم بلینکید و بگید باچه نامی بلینکمتون؟

ممنون

مفهومات جمعه 22 مهر 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.88888888.blogsky.com

چه حس پاکی تو خاطراتت هست دوست خوبه من...
خوشحالم که...

ممنون

شیوا شنبه 23 مهر 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.mylog-shiva.blogfa.com

جدید شدم [نیشخند] یه سر بهم بزن [گل] [قلب] [بوسه]

شاید یه دوست یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

عزیزم کجایی هنوز آپ نکردی؟ راستی یه اسم مهرآوه یعنی چهره خورشید

اومدم دوست خوبم

حتما بهشون میگم

شاهین دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://amorous.ir

بی معرفتی از سر و روی بعضیا میباره

آره میدونم

خیلی خوبم میدونم

و اینکه شرمندم

نکرت دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
خوبی؟
بگو اگه پسر شد اسمشو بزارن مجتبی
اگه هم دختر شد بزارن معصومه
اسم قمیه دیگه

پارسی اصیله اصیلم هستن

والا ....

نکرت سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com


خب پسر مهیار
دختر هم مهیار

هم پسرونه اس هم دخترونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد