به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

80 درصد یا 20 درصد


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXq6TTov-fguXsyYUqrgX-ax-WRoZr7lc25P8EEPd5IpUaBX2vOm-QTKRx





جایی برای دردهایتان
سایت زیبای ...



الاغ همچین تعریف سایتشو کرده فکر میکنی چی هست
وقتی میری توش حالت به هم میخوره

نه به سیدمون که اینهمه زحمت تنهایی رو میکشه و هیچ شکایتی نداره
نه به این عوضی که فکر کرده کیه و نوبرشو اورده

نمیتونسم ساکت بشینم
کخمو به عنوان مدیر ریختم تو سایتشو اومدم بیرون

کمی حالم جا اومد

خودش میگفت این بود اعتمادم توی این چند ماه
منم بایک خفه شو رامو کشیدمو اومدم








14 آبان تولد زن داداشمه
نمیخوام بهش تبریک بگم
حالم ازش به هم میخوره
کم اشک مامانمو بابامو در نیاورده
جالبه همش فکر میکردم من ازش بدم میاد

اونروز که مهمونی داشتیم دیدم همه دارن پشت سرش غیبت میکنن
تا اسم اون میومد وسط همه فحشش میدادن

حقم دارن
ادما خوب میتونن کسایی که ذات بد دارنو بشناسن

هرچند که اون شب عصبانی شدمو به همشون فحش دادمو
گفتم در مورد زن داداشم درست صحبت کنید و با عصبانیت رفتم تو اتاقو براشون فیلم بازی کردم
ولی خودمم ازش متنفرم

واقعا نمیتونم تحملش کنم



جدیدا دعای همیشم شده که خدا هیچ زن بدی رو نصیب هیچ پسری نکنه
به خدا خوبه اگر مجرد بمونی ولی زن خرو کثافت نصیبت نشه

باور کنید

اینقدرم گول ظاهرشون نخورید
بیشتر دخترا کثیفن
آشغالن
احمقن
وحشین
اصلا به درد زندگی نمیخورن

همشون کثافتن
تورو به خاطر خودت نمیخوان
یا برای تامین نیازهای جنسیشونه
یا برا پولته
یا برا قیافه و هیکلته که پزشو به دوستاشون بدن
یا برا ترشیده نشدنشون تو خونه ی ننه باباشونه

مثل داداش بدبختو ساده ی من
هرچی بهش گفتیم قول قیافشو نخور ولی خورد
آخه الاغ قیافه هم نداره
اینقدر زشتو بد تیپه که حالت به هم میخوره ازش
همه بهش میگن سوسک سیاه


همیشه تو دلم مهرانو مسخره میکنم میگم اخه برادر من عاشق چیه این دختر شدی ؟؟

نه قیافه داره
نه تیپ داره
نه لونده
نه جذابه
نه خوش زبونه
نه مهربون
نه خواستنی
نه آشپزی بلده
نه سیاست داره
نه زن زندگیه
نه آرامش بخشه
نه دوستت داره
نه عاشقته
نه برات میمیره
نه قبولت داره
نه باهات مشورت میکنه
نه دلش برات میسوزه
نه هواتو داره
نه بهت احترام میزاره
نه ...


اخه مهران تو عاشق چیه این دختر شدی ؟؟؟؟؟





به خدا از 100 درصد دخترا 80 درصدشون این جورین
فقط 20 درصدن که تورو فقط و فقط ب را خودت میخوان
فقط و فقط برا خودت
نه هیچ چیز دیگه
فقط واسه خودت

باور نمیکنین
پس دعا میکنم یکی از اون 80 درصدی ها زنتون بشه تا باورتون بشه



کثافت





الان دارین حرص میخورین تا ببنین  من کدوم دسته هستم ؟؟
آره ؟؟؟

من مال همون 80 درصدم
حرص نخورین
شیراتون خشک میشه

از همه لجن ترنو کثافت تر باز خودمم
یک آدم کثیفیم که حد نداره

خدا بیشرفی مثل منو نصیب گرگ بیابونم نکنه
والا ...

نظرات 4 + ارسال نظر
میوسا سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

عزیزم همه آدما خوبم مگر اینکه عکسش ثابت بشه...

شاید من واسه دوست دخترم خوب باشم اما واسه کسه دیگه بد

یعنی آدمها نمیتونن مطلقا جزو ۸۰٪ یا اون ۲۰٪ باشن بستگی به طرف مقابل و خواسته هاشم داره


میدونی عزیزم حرف برات زیاد دارم اما نمیدونم تو شرایطی هستی که برات بگم یا نه پس سکوت میکنم تا وقتی که خودت بخوای................

حالا هم پاشو برو یه بستنی بخور حالت جا بیاد

(من بستنی یخی رو با هیچ بستنیه دیگه ای عوض نمیکنم...)

طنین سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://tabetond.persianblog.ir

مرسی واسه گزینه ای که ذکر کردی....!!!!!!!!!اما خو.ب من نظر میدم

اینکه آدم اعتراف کنه که چیه و چجوریه ایول داره......
ایول رفیق......
این روزا اکثر آدما اینجورین...اما مهم اونیه که اعتراف کنه...منم پایتم.....

ایول که همیشه هستی

نکرت سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
برا من که مهم نیست 80 درصدو 20 درصدو اینا
از حالا تصمیم گرفتم تا اخر عمر عذب اقلی بمونم

اسمم محمد

جدا ؟؟؟

چقدر اسم محمد زیاد شده ...

نکرت چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

والا منم از وقتی یادمه اسم همه دوستام غیر از 2 تاشون محمد بوده

خب دست خودم که نبود
اگه دست خودم بود میذاشتم نکرت

من اسمشو دوست دارم
قشنگه
هم اسمش هم معنیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد