به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

حرامو حلال



kiss.JPG



 ( به جایی دیگر باید رسید )


جایی که شاید به ظاهر با هوس پر باشد

ولی در باطن 

فقط 

عشق است

عشق است


عشق







امروز تو دانشگاه یک کتاب اومد جلو چشمام به اسم حجاب

بازش کردمو کمی ورق زدم

دیدم یک جاش نوشته :


بوس از طریق دهان به دهان حرام است



خندم گرفت

تو دلم نویسندش کلی مسخره کردم


یاد شعر شاهکار افتادم که میگفت : 


خدا دوست دارد لبی که ببوسد نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد 



به نظرم بوسیدن هیچ اشکالی نداره

هیچ اشکاله اشکالی

ولی به شرطی که از رو عشق باشه

حالا میخواد با هرکی باشه

یا بچه ی خالت

یا همسایت

یا دوستت

یا نامزدت

یا همسرت

یا هر کس دیگه ای


اگر از رو عشق باشه اشکالی نداره


ولی اگر از رو عشق نباشه گناه داره

حتی اگر طرف همسر قانونیت باشه

ولی اگر عاشقش نباشی

گناه کردی

خیلی گناه بزرگی کردی

واون وقته که بوست حرام


چون از رو عشق نیست

یا از رو هوس

یا شعار

یا هر کوفت دیگه ای


آیت الله رومینا فتواشو داد و میتونید از فردا که نه 


از همین الان هرکسی رو که دوست داشتید ببوسید


خنده خنده خنده خنده خنده خنده




راستی ادما چند بار میتونن عاشق بشن ؟؟





فکر کنید 


به نظرتون مال شماها حروم بوده یا حلال ؟؟؟






وقتی که اینو برا یکی از دیوونه های دانشگاه به اسم مونا گفتم

بهم خندیدو اشاره کرد به چندتا از بچه های خراب دانشگامونو گفت: رومینا اونا چیکار کنن


گفتم کدوما 


گفت همونایی که به همجنساشون علاقه دارن ، اونا چی ؟؟ بوسیدنشون حرامه یا حلال ؟؟


مثل بمب از خنده منفجر شدمو گفتم مگه کارشون به اینجا هم رسیده 


گفت آره ، چندتا ازبچه ها یک جای پرت داخل شهر با هم دیدنشون


کمی حالم به هم خورد ولی خودمو کنترل کردم

بعد دوباره سوالشو تکرار کرد 


حرامه یا حلال ؟؟


خندیدمو گفتم نمیدونم تا حالا تجربه نکردم ببینم هوسه یا دوست داشتن تا بهت بگم


انگار که چیزی فهمیده باشه چشماش برق زدو گفت

ای ناقلا پس اون یکی دیگه رو تجربه کردی که میگی حلاله، توام آره رومینا ؟؟؟


گفتم از کجا معلوم حلالشو تجربه کرده باشم ، شاید حروم بوده 


یکدفعه بغض گلوشو گرفت 

انگاریاد خاطره ی بدی بیوفته 


- رومینا ؟

- جانم ؟؟

- میتونم بیام تو بغلت ؟

- حتما

- اگر حروم باشه چی ؟؟

- گذشته ها گذشته نفسم

- خدا میبخشه منو؟

- به شرط اینکه الان دیگه حلالشو انجام بدی

- من حلالم ولی اونو نمیدونم

- هه

- چرا میخندی رومینا ؟؟

- به اینکه چقدر ما دخترا بدبختیم

- چرا؟

- اخه همیشه از حلال بودن طرف مقابلمون نگرانیم ،و هیچ وقت نخواستیم فکر کنیم که وقتی ما حلالیم یعنی حلالیم ، اونا اگر حرومن یعنی مال خودشون حروم ، دیگه گناه اونا گردن ما نیست مهم ماییم که حلالیم و گناهی نکردیم

- ولی دوست داریم که اونا هم حلال بشن

- آره و بعدش تا فهمیدیم حلال شدن بزنیم به چاکو تنهاشون بزاریم

- رومینا تو هم یک دختری ، این طوری در مورد خودمون حرف نزن

- سعی میکنم ولی نمیتونم

- مگه به کسی خیانت کردی ؟ که اینجوری حرف میزنی ؟؟

- دختر جان من هنوز معنی خیانت شما آدمای زمینی رو نفهمیدم ، چی میگی تو برای خودت؟؟

- نمیدونم ولی میدونم که دلم برای عشقم تنگ شده رومینا

- خدا کنه که لیاقتتو داشته باشه

- داره ، به خدا داره، تو نمیدونی چقدر عاشقشم ، چقدر دوستش دارم

- خداروشکر

- تو دلت تنگ نشده ؟؟

- برای کی ؟؟

- برای عشقت

- ندارم

- نداری ؟؟

- آره ندارم

- دروغگوی خوبی نیستی

- آره نیستم ، ولی راستگوی خوبیم

- واقعا نداری رومینا ؟؟

- دارم بهت میگم که نه ندارم

- فکر میکردم حلقه ای که میندازی تو دستت یعنی اینکه یکی رو دوست داری و بقیه مزاحمت نشن

- دوست داشتن با عشق فرق داره مونای عزیزم

- پس یکی رو دوست داری ؟

- دوست داشتن دلیل بر حلقه داشتنو نداشتن نیست

- رومینا چرا گیجم میکنی ؟؟

- چون نمیخوام به جواب سوالات برسی

- باشه خفه میشم ، تو هم مثل همیشه دور خودت دیوار بکش رومینا


دوتایی سکوت کردیم و دوباره رفتیم تو فکر حلالو حروم بودنامون


نظرات 3 + ارسال نظر
شاید یه دوست یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

رومینای عزیزم
گاهی انقدر جواب واسه اینجور سوالا به خودم میدم که آخرش نمیفهمم کدومش درسته؟ کدومش از روی حس خاصی نبوده و حقیقت بوده.. منتظرم یه خورده بگذره.. یعنی اونقدری که فقط یه جواب بمونه..

چه بگم والا ...

شیوا یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.mylog-shiva.blogfa.com

عاشقتم ... عاشقتم ... عاشقتم

اسم مشهد که میاد دیگه من قلبم از جا در میاد ... دلم تو مشهد گیر کرده اونم بد جور ، آخه زندگیم اونجاست قربونت برم

خوشم میاد درک میکنی مامانتو عزیز دلم

منم عاشقتم مامان گلم


الهی دورت بگردم من

تو نفس منی

معلومه که درکت میکنم مامان جونم

شیوا یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.mylog-shiva.blogfa.com

قربونت برم منم شاخ در اوردم وقتی آرمین حذف شد !!!! مردم چشون شده ؟؟؟!!!!

مامی جوووونم تو هنوز بچه ای !!! سعید هم تازه به زور اجازه دادم بیاد خواستگاریت بعد به امیر بگم بیاد ؟؟؟ عمرا

چه میدونم
آرمین به اون نازی رو حذف کردن
دلم میخواد همشون خفه کنم


مامان تروخدا به امیر بگو پاشه بیاد خاستگاریم
خواهش میکنم ازت
اگر بگی بیاد دیگه قول میدم جیشمو بگمو نخوای لاستیکیم کنی
قولم میدم که دیگه با شیشه شیرم شیر نخورم و مثل بزرگا با لیوان بخورم

مامانی خواهش میکنم بگو بیاد
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد