به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

به جایی دیگر باید رسید

مهم نیست که کجا باشه ، ته زمین یا اوج آسمون ، مهم اینه که هرجا میری اونم باشه ، همون خدای مهربون

میفهمی ؟؟






من را نمی شود درک کرد...

من را نمی شود فهمید...
من را نمی توان شناخت...
من را نمی توان عوض کرد...
من را حتی نمی شود فراموش کرد...
من را فقط و فقط و فقط می توان عمیــــــــــــــــــق دوســت داشت!!!

میفهمی ؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Mostafa چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

آروم باش رومینا. من می دونم چی می گی. ولی عصبانی نباش.

مقداد چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 03:50 ق.ظ

خیثلی از آدما رو نمیشه درک کرد، نمیشه شناخت، نمیشه کنترل کرد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد